Buat Duit Tanpa Modal Di Shopee


Buat Duit Tanpa Modal
Shopee merupakan syarikat e-dagang terbesar di asia merupakan dan channel terbaik untuk anda jana pendapatan tanpa keluarkan modal. Namun Shopee menggunakan orang ke tiga untuk dropship.

Cara Buat Duit Tanpa Modal

#1 Program Affiliate
Dengan program Affileate ini anda perlu buat pendaftaran terlebih dahulu. Anda hanya promosikan iklan produk mereka, jadi anda tidak perlu keluarkan duit untuk daftar.

Bagaimana program affiliate berfungsi?
Anda akan dapat komisyen apabila orang klik dan membeli barangan dari link affiliate anda. Anda hanya perlu generate link tersebut dan mula promosikan link tersebut. Anda boleh letakkan link tersebut dimana sahaja seperti di Website, Facebook, Whatsapp dan lain-lain.

#2 Dropship
Ya, dropship tidak perlu keluarkan modal kerana anda hanya perlu mempromosikan produk penjual di platform tersebut, tapi ada juga penjual yang kenakan caj pendaftaran. Anda hanya perlu daftar akaun atau boleh bincang dengan seller untuk jadi dropship mereka. Anda tidak perlu simpan stok, semua diuruskan oleh pihak penjual tersebut dan anda akan dapat komisyen dari hasil jualan menggunakan akaun anda.

Anda suri rumah atau part time?
Tiada modal nak mula bisnes?
Mana nak cari dropship?



Ebook Panduan Dropship Shopee Secara Automatik
RM5 RM30
Stock: 10000
Shipping Fee: RM0.00

WMZMOBILE GUARANTEED Get the items you ordered or get your money back.
Product Description
Ebook Panduan Dropship Shopee secara automatik ini telah menjadi top sale. Ebook ini akan memberi panduan cara jadi dropship semudah 123.

Isi kandungan Ebook
check_circle Cara daftar dan intergrasi
check_circle Cara intergrasi produk ke Shopee
check_circle Cara uruskan pesanan pelanggan

Packaging Included
1 x Ebook Panduan Dropship Shopee secara automatik
5 x Ebook extra percuma (Random)

Ebook merupakan buku eletronik dan telah disimpan dalam format PDF. Ebook akan dihantar ke email anda selepas bayaran berjaya. Tiada buku fizikal akan dihantar ke alamat rumah anda.
Ebook Panduan Dropship Shopee Secara Automatik
RM5

Kelebihan Bisnes di Facebook