Rahsia Borong Di China


Rahsia Borong Di China
China merupakan lubuk barangan yang paling murah. Barang yang bermutu tinggi boleh dibeli secara borong atau pukal serta barangan yang dijual juga sangat berkualiti terutama barangan eletronik dan pakaian.

Strategi Pemasaran
#1 Jenis Barangan
Rancang barangan yang hendak dijual terlebih dahulu. Pastikan barangan yang hendak dijual betul laku dan barangan yang menjadi rutin harian pengguna antaranya pakaian dan peralatan keluarga.

#2 Tempah Barangan
Buat perancangan dan persiapan sebelum anda membuat tempahan barangan tersebut. Sekiranya anda masih baru dalam memborong barangan dari China, sebaiknya jangan terlalu banyak buat tempahan supaya tidak ada lebihan jualan.

#3 Platform Jualan
Sebaiknya anda mulakan bisnes secara dalam talian sebagai permulaan. Pilih platform e-dagang seperti Lazada, Shopee, Ebay dan sebagainya untuk mempromosikan barang jualan anda.

#4 Dropship
Lantik banyak dropship dibawah anda kerana mereka akan bekerja kuat untuk dapatkan pelanggan untuk mempromosikan barangan anda disamping itu mereka juga akan mendapat komisyen yang anda tentukan.

Teknik Borong Di China
#1 Website Borong China Pilih senarai website terkemuka yang sesuai untuk beli barangan borong murah dari China, kebiasanya website tersebut sukar difahami kerana dalam bahasa Cina.

#2 Modal Permulaan
Semua jenis perniagaan memerlukan modal permulaan, tapi untuk membeli barangan secara pukal dari China tidak memerlukan modal yang besar kerana harganya lebih murah dan kos penghantaran juga sangat murah.

#3 Jenis Barangan
Rancang terlebih dahulu jenis barangan harian pengguna sebelum membuat tempahan. Pakaian adalah terbaik untuk anda memulakan kerana ianya umum dan dipakai secara harian serta mendapat trafik yang tinggi di semua platform e-dagang.

#4 Jenis Penghantaran
Kebiasaannya anda akan diberi pilihan samada penghataran melalui udara atau laut. Anda digalakkan untuk memilih melalui penghantaran melalui udara kerana penghantaran lebih cepat dan bungkusan barangan lebih selamat.

Persoalan yang sering menjadi tanda tanya
Mana nak cari website borong dari China?
Modal kurang tapi nak mulakan borong dari China?
Bagaimana cara tempah barang dari China?

Ebook Rahsia & Teknik Borong Di China V2.0
RM5 RM30

WMZMOBILE GUARANTEED Get the items you ordered or get your money back.
Product Description
Isi kandungan Ebook
check_circle Panduan membeli barang secara online
check_circle Barang popular untuk membuat sale
check_circle Target nilai mengikut kemampuan
check_circle Barang popular untuk membuat sale
check_circle Panduan daftar web agen borong
check_circle Research mengenai website borong
check_circle Panduan membuat tempahan secara online

Packaging Included
1 x Ebook Rahsia & Teknik Borong Di China
3 x Ebook extra percuma (Random)

Ebook merupakan buku eletronik dan telah disimpan dalam format PDF. Ebook akan dihantar ke email anda selepas bayaran berjaya. Tiada buku fizikal akan dihantar ke alamat rumah anda.
Ebook Teknik & Rahsia Borong Di China
RM5

Kelebihan Bisnes di Facebook